* Rezerwacja pobytu jest jednoznaczna z wyrażeniem zgody na regulamin obiektu.
– Rezerwacja apartamentu następuje po wpłacie zadatku w wysokości 30% kwoty za cały pobyt. Zadatek należy wpłacić na rachunek bankowy – Szafir Elżbieta Hałaj PKO BP nr. :
88 1020 1185 0000 4902 0304 0847 podając imię i nazwisko, do trzech dni od wstępnej rezerwacji telefonicznej tel.516-448-222 lub mailowej. Po wpłacie zadatku klient otrzyma w ciągu trzech dni potwierdzenie rezerwacji SMS-em lub mailem . Pozostałą kwotę należy uiścić na wyżej wymieniony rachunek do trzech dni przed planowanym przyjazdem, lub gotówką na miejscu, przed zakwaterowaniem.
W przypadku odwołania rezerwacji zadatek przepada w całości.
– Wynajem apartamentów w sezonie letnim odbywa się w cyklu tygodniowym (turnusy 7 dniowe), zakwaterowanie i opuszczenie lokalu w soboty/niedziele. Wynajem poza sezonem do uzgodnienia z właścicielem obiektu.
– W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, w trakcie jego trwania, niezależnie od przyczyny zapłacona kwota nie podlega zwrotowi.
– Goście proszeni są o opuszczenie lokalu do godz.10 rano, natomiast zameldowanie następuje od godz.15 do 21. Istnieje możliwość indywidualnych ustaleń.
– W budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia. Apartamenty wyposażone są w czujniki dymu.
– W pomieszczeniach może przebywać ustalona liczba osób.
– Apartamenty Szafir nie ponoszą odpowiedzialności za wypadki spowodowane na terenie obiektu.
– Apartamenty Szafir nie ponoszą odpowiedzialności za zagubione rzeczy na terenie obiektu.
– Każdemu apartamentowi przypada jedno, wyznaczone bezpłatne, niestrzeżone miejsce parkingowe.
– Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody w trakcie pobytu.
– W apartamentach nie akceptujemy zwierząt.*
– Podane ceny zawierają opłaty za energię elektryczną, wodę, parking, TV Sat, Wi-Fi, nie zawierają opłaty klimatycznej, płatnej wg stawki lokalnej.
– Na wyposażeniu apartamentów znajdują się środki dezynfekujące oraz podstawowe środki czyszczące, a pomieszczenia są bezpłatnie ozonowane i odkażane.
– Na wyposażeniu apartamentów nie znajdują się środki higieny osobistej jak mydło, szampon itp. oraz ręczniki.
– Przy zakwaterowaniu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 200 zł na poczet sprzątania i/lub ewentualnych szkód do rozliczenia przy wykwaterowaniu i po odbiorze apartamentu przez upoważnioną osobę. Klienci decydujący się na sprzątanie końcowe we własnym zakresie zobowiązani są pozostawić pomieszczenie w stanie w jakim go zastali przy wynajmie. Do czynności sprzątających należy zdjęcie pościeli, wyrzucenie śmieci, umycie naczyń, pozostawienie mebli i sprzętów na swoim miejscu, posprzątanie łazienki i pozostawienie czystej podłogi.
– Prosimy Gości o segregowanie śmieci, niesmażenie w pomieszczeniu ryb (udostępniamy grille zewnętrzne ) oraz o przestrzeganie ciszy wg ogólnie przyjętych zasad.
* Istnieje możliwość przyjazdu z niedużym zwierzątkiem, ale poza sezonem i po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem obiektu.